Alla inlägg under mars 2009

Av Micaela - 30 mars 2009 17:10

Hej alla!


Idag var jag sista gången på benitas idag. Vad ska jag nu göra på Måndagar? Hyra en häst?. Jag fick 7½ i enkka provet och jag är jätte glad för de för, för mig är det jätte bra. Nu väntar jag på att mamma skall komma hem så att jag får veta om jag får laga ett tandsmycke åt mig men jag känner på mig att jag inte får göra det. Imorgon slipper jag och rida! jeeeeee...


ha det bäst!


M

Av Micaela - 30 mars 2009 07:52

Hej alla! Nu sitter jag i skolan och gör någå projekt. ha de bra M

Av Micaela - 29 mars 2009 19:34

Hej alla!


Idag kom jag till Nagu=). Idag har jag inte gjort så mycket efter att jag kom hem men datorn har nog varit populär. Ikväll skall jag nog bara äta och så, inte så mycket. Jag vet inte mera vad jag ska göra på datan men någå blir det nog alltid. Det var ju klock skiftning idag och vi kom faktiskt ihåg det.

=(.


Ha det bra!


M

Av Micaela - 27 mars 2009 18:18

Hej alla!


Idag gick båten havl 6 till pappa. Nu sitter jag och väntar på att klockan skall bli halv 8 så att sallkkarit ska börja. Jag var just och körde mönkiä=). <333


Ha det bra!


M

Av Micaela - 26 mars 2009 15:56

Hej alla!


Idag har jag varit till Pargas igen. Idag skall jag på häftiga träffen så får se vad jag skall göra där idag. Vad jag får för uppgifter. Har idag också pratat med en full faija. (super najs). Nå inga stör de mig. Första dagen i skolan idag och de va väl helt ok. De har kommit massor med snö här -_- och de stör mig massor.(laddar upp snart en bild



Av Micaela - 24 mars 2009 09:59

Hej alla!


Jag är hemma idag ännu och nu väntar jag på att pappa skall komma hem från jobbet. Tyvärr så slipper jag inte och rida idag bara för att jag är sjuk

=(. Krisse tittar på BRCK.


Ha de bra


M

Av Micaela - 23 mars 2009 18:20

Hej alla!


Jag är sjuk. Nu har jag smittat min broder. Imorgon slipper jag inga å rida för jag är sjuk. ='(. Typiskt, nu ska jag ta å se på salkkarit.


ha de bra


M

Av Micaela - 22 mars 2009 09:27

Hej alla!


Klockan halv 10(FNT) så kom jag hem från Amorella :(. Jag hade det jätte kiva men bara den här hemska flunssan jag fått skulle ge med sig så skulle allt vara bra. Jag har ravat runt hela Amorella 4 gånger på brandrunda för att jag inga had så mycki annat att göra. Nå de gick bra iaf. Jag träffa en bekant på båten å han sto jag å prata me i närmare 1 timme. De va nog riktigt kiva.


Ha de bra. Å få inga flunssa.


M

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Ovido - Quiz & Flashcards