Alla inlägg under juli 2009

Av Micaela - 31 juli 2009 20:22

Hej alla!


Imorgon åker jag på bröllop. Erica kommer också till Nagu för vi åker tillsammans till Salo HprseShow! De ska bli super kiva alltså. Nu ser jag på tv och väntar på att Erica skall ringa till mig.

Jag bloggar väl inga mera ikväll, så godnatt!


M

Av Micaela - 31 juli 2009 10:32

Hej alla!!


Vet ni vad? Jag ska åka till salo horse show på Sönda!!!! <333333333333. Jag trodde aldrig att de skulle hända!! Vitsi jag e glad!!! Vi måste starta tidigt men de ska bli super kul!


Ha de bra!!!


M

Av Micaela - 30 juli 2009 10:39

Hej alla!


Idag är det näst sista dagen i månaden! Erica och Felicia for just till Åbo :(.


Ha en bra dag!


M

Av Micaela - 29 juli 2009 23:39

Hej alla!


Jag berättade ju för er att jag skulle på plättkalas ikväll, och den blev super. Dit kom Ann (min brors ex), hennes pappa och många flera. Han som lagade plättarna är utvecklings skadad eftersom han har något i benet men han är super på att laga plättar. Han hade säkert lagat 10 liter med plättsmät! Det var massor alltså! Sen sku jag gå efter EN plätt men han vilja att jag sku äta 5 stycken. Tack och lov att mamma tog en plätt för annars sku jag aldrig ha orkat. Jag åt 5 stycken plättar ikväll. Så många har jag aldrig förr ätit heller. Men Putte lagar världens bästa plättar alltså. Synd att ni inga får smaka på dem för dom är bara sååå bäst alltså!


Idag kommer Erica och Felicia.


Eftersom jag bloggar via finsk tid så är min data klocka 00.43 just nu. i Sverige är den ju 23.43 så hos er är det ju ännu Onsdag medan hos oss är det Torsdag. Varför skulle bara inte hela världen kunna ha samma klockslag och att de sku vara 2 stycken solar som far omkring här och på natten sku dom slockna. Det sku vara mycket lättare förstås.


Snart hålls inga ögona uppe mera. Ett tydligt tecken på att jag måste börja sova -_-.


Ni ska alla sova super gott inatt!


Godnatt alla!


M


<33

Av Micaela - 29 juli 2009 20:26

Hej alla!


Jag var just på plättkalas och det var super goda plättar. Imorgon kommer Erica och Felicia hit för ca 1 timme :D <333333333333. Felicia har aldrig varit hit förr in i huset så hon ska få se hur det ser ut här. Måste för den delen städa lite för annars så blir hon chokad.


Nu ska jag se på tv och FÖRSÖKA städa.


Ha de bra!


M

Av Micaela - 29 juli 2009 13:32

Hej alla!


Idag har jag varit och motionerat en ½ timme på vår motions cykel. Just hittade jag hemsidan http://www.gravid.se/ . Där hittade jag namnen Havanna och Edmund. Ovanliga va? Jag vill att mina barn ska heta ovanliga och inga någå Hanna eller Oskar. De sku ju passa men ändå inga. Tro nu inga bara sen att jag e gravid för det är jag verkligen inga.


Ikväll drar vi iväg på plättkalas till min mammas kompis. Plättar med hallonsylt! NAMI!


Jag saknar värkligen alla från Majsan lägret! Hoppas att det ordnas veckosluts läger i höst! Det är alltid lika trevligt att träffa dom! Hoppas att Olga också kommer!


Ha de super! Det är en fin dag idag! (för endel =))


M

Av Micaela - 28 juli 2009 22:09

Hej alla!


Idag var jag och rida Leena. Det kändes som om hon skulle ha haft en extra hög växel i idag inga femman utan sexan. När vi sku gloppera halva planen så kändes det som om hon på 2 ½ sekund skulle ha gjort det. Jag hängde inga alls med. Men de va kanske därför jag ännu är förkyld -_-. Nu ligger jag och hör på newsboys. Va ska ni hitta på ikväll ännu??


Ha de bra!


M


p.s: sov gotti gott

Av Micaela - 28 juli 2009 14:40

Hej alla!


Idag far jag och rida fast min flunssa håller i sig. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem för sen slipper jag och rida <333.


Ha de bra. Nu ska jag byta om till rid kläder!


M

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Skapa flashcards