Alla inlägg under september 2009

Av Micaela - 27 september 2009 21:03

Hejsan!


Jag har haft ett underbart veckoslut med vänner, vänner och JESUS! Vi hade det så jätte roligt med god mat, bön och massor med skratt. Tyvärr så var det bara en natt men det var roligt för de. Jag var och rida Pontus idag också. Dom har lagat upp ett nytt stall som hästarna har flyttat till och det är faktiskt jätte fint där. Jätte fina ridvägar att fara och galoppera på. Jätte fin teräng. Men nu ska jag snart börja sova!


Godnatt!


// Micaela xx

Av Micaela - 24 september 2009 18:32

Hejsan!


Imorgon ska jag skriva mitt först prov i år och det blev förstås hissa prov. Sista året man har hissa som tur e så kanske man borde satsa på det. Men nu ska jag se på tv och läsa på prov inatt istället.:P. Men nu ska jag se på salkkarit.


// Micaela

Av Micaela - 22 september 2009 18:44

Hejsan!


Jag var idag och rida Monty i regn och rusk. Det gick jätte bra och han var jätte snäll.


// Micaela

Av Micaela - 21 september 2009 13:46

Hejsan!


Idag har det varit en riktigt bra dag. När vi kom in från matrasten stog det en lärare i dörren och luktade på våra kläder för om vi sku ha vari och röka. Nå tur som e så röker jag inte och har aldrig smakat ens så jag slapp ju jätte bra undan. Men det var iallfall en som jag kände som blev fast. Men det var inte så konstigt.

Va ska man hitta på idag då??? Har ni nån aning??


// Micaela

Av Micaela - 20 september 2009 11:47

Hejsan!


Nu sitter jag här på Korpo och väntar på at maten ska bli färdig. Idag ska jag och rida Ponts <3. Får se vad jag ska hitta på att göra. Det blir säkert bommar igen som förra gången. Jag tycker att det är viktigt att träna lite bommar med honom.


// Micaela

Av Micaela - 18 september 2009 21:24

Hejsan!


Kanske ni också nångång är orolig för någon viktig person som är nära er. Det gör iaf jag. Men just nu så tänker jag inga bry mig för de e veckoslut. Ibland e de värre i et förhållande och ibland e de bättre. Men håll fast vid dom vänner ni har. Det är väldigt viktigt kan jag säga till er. Riktiga vänner är där för er. Och pojkväns problem är bara att glömma och gå vidare. Det har jag lärt mig. Om en pojke har drivit med er elr bedragit er så låt dom lida ordentligt. Sen kan ni ju fundera på tillsammans och se om de sku funka igen och om de inga funkar så lämna honom helt och hållet då.


// Micaela

Av Micaela - 18 september 2009 13:43

Hejsan!


Idag far jag till pappa. Tur att vi hat nettin där så jag kan uppdatera iaf. Va ska ni göra i veckoslutet?? Jag ska inga göra så mycket med mycket limsa ska de bli för jag e limsa suugen just nu.


// Micaela

Av Micaela - 15 september 2009 19:33

Hejsan!


Idag var jag och hoppade med Asta. Jag for en 50cm bana och hon bara flööög över hindrena. Idag hämta pappa min mopo bok och den är bara såå himla intressant. Väntar riktigt på att ta kortet.


Micaela

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Ovido - Quiz & Flashcards