Alla inlägg under juni 2010

Av Micaela - 13 juni 2010 11:23

Hejsan :)!


Idag åker jag till Högsåra. Om 1½ timme så jag kommer INTE att uppdatera bloggen så länge. Jag va just och rida men nu HEIDÅ så länge :)


Kram

Av Micaela - 11 juni 2010 21:41

Hejsan :)!


Nu sitter jag här i sängen med Erica och tittar på min gubbe när han sitter och tittar på nåån film med nån kompis. De e liksom smått tråkigt kan jag berätta. Idag har det inte hänt så jätte mycket annat än att vi ha typ nästan skratta ihjäl oss x 100!!!!! Vi ha garva och garva och garva och garva så mycki att vi nästan kasta upp allt som vi har ätit.


Kram

Av Micaela - 9 juni 2010 10:22

Hejsan :)!


Jag har inte bloggat här på de senaste dagarna för jag har varit hos pappa och då brukar jag inte vara så jätte aktiv bloggare när man sitter ute på en öde ö och faktiskt inte vet vad man skall göra. Nu e jag hos mamma och igår var jag och rida Asta. Nu e mamma på jobb och Kristian hos Kimi så jag e helt ensam hemma med katten. Förstås är det skönt att få vara ensam hemma men de blir ändå ganska så tomt när man är ensam.

Idag är det endast 10 dagar kvar tills min älskling kommer hit för hela sommarn :)! 10 dagar människor ;)! Det är inte mycket det! Men såklart e jag glad för den 19 Juni så är det EXAKT 72 dagar sen vi träffades första gången påriktigt! Känns så overkligt att han ska vara här med mej hela sommaren :)


Kram

Av Micaela - 7 juni 2010 21:27

Hejsan :)!


Idag tog jag fram min kalender på telefonen och så kolla jag in nästa vecka och va ser jag? Nästa vecka e de den 19! Nästa vecka Lördag! De e int sant! Nästa vecka får jag träffa Mortaza, min älskling <3! På Amorella på Lördakväll! De känns overkligt! Att de nästa Lördag gått 72 dagar sen vi träffades första gången i verkligheten! Min reaktion när jag höll på att svimma när jag såg honom, hur glad jag blev, vilken lycka som spred sig inom hela min kropp och hur mina händer darrade! Den bästa känslan jag någonsin haft var för 72 dagar sen tillbaka. De dagar som gått jätte snabbt. Fast vi varit långt borta från varann har dom varit fulla av kärlek och lycka :)!


Kram

Av Micaela - 6 juni 2010 10:25

Hejsan :)!


Nu är det sommarlov och jag är jätte glad för resten av min klass sitter på en buss påväg till en lägergård och ska fara på skribaläger :). Jag får vara lycklig genom att sitta hos pappa och faktiskt FIRA sommarlov :)! Idag far vi till Nagu för jag skall och rida och så skall vi hämta Kristians kompis Kimi hit för han ska vara här till Tisdagen. Men nu ska jag vänta på att min älskling skall logga in på datorn så jag skulle få si mitt lilla gulle före jag åker iväg <3 :)


Kram

Av Micaela - 3 juni 2010 21:29

Hejsan :)!


Igår skrev jag inget inlägg för jag kom hem halv 11 på kvällen av att först varit i Åbo med högstadiet och svira omkring där och sen stanna jag och Simon i Åbo och vänta på hans mamma och så for vi till IKEA för att titta på möbler :)!

Idag var jag, Simon, Petra och Paul och titta på SEX AND THE CITY 2 och den var så sjukt bra och de va så jätte god mat som man fick före de och vår dag var en helt jätte super dag! Vi hade jätte roligt och hoppas vi har nångång lika roligt IGEN! Nu ska jag snart fara och sova, får se om Mortaza, gulle mitt, kommer in på datorn mer ikväll annars får han ett simpelt och enkelt godnatt-sms :)!


Kra,

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Skapa flashcards