Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Micaela - 8 juli 2009 20:37

Hej alla!


Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat på länge, men det är så att jag hade glömt lösenordet. Men här en dag så hittade jag lösenordert i min plånbok.


Här kommer lite uppdatering över sommarlovet.

Första veckan så var jag på ett underbart ridläger. Där träffade jag Anna, Mia, Ellu, Ellu och en massa andra underbara typer. Så har jag varit till Kaskö, Närpes, Malax, Vasa och TRPOICLANDIA! När vi va i Kaskö och Närpes va vi med Moffa. Sen i Malax så va vi me mommo. Oh i Vasa träffade jag mina kusiner. Så va jag förra veckan på Majsan läger me Vali. Sen efter de fo vi till Vsli och jag kom hem igår.


Igår kväll var vi efter min halv storesyster, hennes man och deras ban Oskar som jag är moster till.

Jag har tillbaringat hela dagen me dem idag eftersom jag är hos pappa. Mamma kom också ut en sväng och hälsade på oss. Eftersom hon ville se Oskar. Imorgon är jag väl hale dagen med dem igen och i övermorgon åker dom till Åland och hälsar på Marikas (min store systers) mamma. Och på Fredag åker vi till Nagu jag och Kristian. Och på Lördag far vi till Själö till spetelske hospitale. Med mamma och en annan person. :)


Ha de bra!


M

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Ovido - Quiz & Flashcards