Alla inlägg under april 2010

Av Micaela - 17 april 2010 20:46

Hejsan! :)


Idag har jag haft en jätte bra dag med min BF (best friend) och min pappa. Min BF kom igår redan till mig eftersom hon bor 25 kilometer bort från mig så hon kom med kvällsbussen (:.. Igår kom också min pappa hit från sin holme för att idag komma med mig till en hästbutik och ett köpcentrum för att betala alla mina saker. Jag köpte alla möjliga saker som jag skulle kunna tänkas behöva till mitt ridläger i sommar och det är ganska MYCKET :D Tur så har man en PAPPA som BETALAR :)

Pappa betala:

* Ridbyxor

* Vinterridstövlar

* Ridstrumpor

och MYYCKET mer som jag inte orkar skriva för de sku bli en jääätte lång lista kan jag säga :D... Nu sitter jag och messar med min BF och pratar med min pojkvän <3 :)

Jag hoppas att alla ni andra ska ha en bra fortsatt kväll med era nära och kära :)


Gonatt för min del :)


(Mitt hjärta jag köpte för att samla alla saker jag får av min pojkvän av)


Kram  



Av Micaela - 15 april 2010 14:05

Hejssan!!


Nu tänker jag börja blogga igen eftersom nu är allt SKIT igen en gång! Det var ett tag i mitt liv där jag hade det SUPER!     Sen så nu igen är de mesta ner på botten, PÅNYTT!    Morsan läser, läser och läser och nu pratar hon om självmord   !!! Hon säger att allt hon gör e fel ( de e de å enligt mej) och att hon e en skit morsa (håller me på den punkten lite smått ibland)!


Nå iaf så sist pratade jag om en PERVERS pojkvän om jag minna rätt    nå iaf så ha jag lämna han för LÄÄNGE sen när jag inga orka mer och han va jag aldrig ens kär i! I PROMISE! Men nu e de min nya pojkvän som gäller och vi ha vari ihop i över 3 månader <33 (mitt längsta förhållande). Han är den som jag just nu behöver här hos mig :).. Han ska få veta allt om vad som går omkring i mitt huvud och de e faktiskt JÄVLIGT mycket idag kan jag säga!

Att vara utan honom just nu så är faktiskt inte alls det som jag skulle behöva just nu! Jag behöver honom här hos mig <33


Jag hoppas att nån kommer till fortsätta läsa här hos mej nu igen när jag ändå har ett ganska långt intressant liv för tillfälle om nån ork bry sej alltså..


Kram

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Ovido - Quiz & Flashcards