Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Micaela - 30 maj 2010 20:35

Hejsan :)!


Då e man konfirmand då! Dagen börja redan klockan 7 och steg upp och åt och laga mej klar. Så kom Simon hit klockan 9 och så laga vi de sista och sen så satt vi oss i bilen och så for vi iväg. Jag, Simon, mamma, momi och Kristian. Vid kyrkan så gick jag till församlinghemme och laga på mej alban och så gick vi alla till gudstjänsten som va så tråkig så jag iss inga förstöra inlägget med det :D. Sen for vi ut till pappa och jag och Simon åkte ner med min farbror till båten och åkte ut med honom. Hos pappa va de gott att äta och super fina gåvor av alla :)! Fick en fin klocka och ett super fint armband, halsband och örhängen. Och så fick jag en vas av momi som hon gått i generation så jag är den 5 generationen som får den vasen (:! Sen kom vi till Nagu och nu ha inga jag mera gjort så mycket.


Nu är det ju ändå endast en vecka kvar av skolan och vad jag e glad för det! Det är jätte bra och ska bli så roligt att lyssna på 9:ornas projekt som dom ska utföra. Det ska bli jätte spännande att lyssna på vad dom skall berätta till oss. Nu ska jag gå och sova i min underbara 120cm säng :)!


Kram

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Ovido - Quiz & Flashcards