Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Micaela - 10 augusti 2010 19:16

Hej!


Igår på kvällen så va jag och träffa Simon. Fo ti Sale me han och vänta på att hans föräldrar när Julia, Sara och Adéle kom en stund in och stog där och prata lite smått. Sen när Simons pappa kom och betala och vi gick ut had de börja ös-regna så vi fick springa ti West Coast för vi va dit och äta lite. Sen när vi satt där så sluta de å regna så då fo vi till Framnäs för där va hans familj och simma. Sen for vi med Ankki och Alfons ti Strand Café och medan dom va där me Simons familj så fo jag och Simon och sitta i bilen och tala ist :).


Idag så ha hela dan gått trögt känns de faktiskt som. Ha int vari så mycket att göra så jag stekte plättar där vid 12 tiden idag på moron och sen satt jag mej vid datan och gjord int så mycki när Mortaza int va hemma. Där vid halv 5 så kom pappa hit till Nagu för han had plocka upp Kristian hos hans kompis i Korpo. Sen kom pappa hit och förde mej till stalle. Ridtimmen gick jätte bra :)! Hoppa 60cm me Monty och jag e nöjd :)!

Idag tänker jag int göra så mycket mera. Imorgon så far jag till Simon övernatt så imorgon blr det inget blogginlägg, SORI!


// Micaela

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Ovido - Quiz & Flashcards