Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Micaela - 6 mars 2009 21:14

Hej Alla!


Här kommer min slut rapport som är att jag hadxe en inte så kiva jumppa timme. Nå efter det kom jag hem och bykte en bykmaskin och sen så mot kvällen så städade jag och bakade min och ericas chokladkaka färdigt för imorgon när lill broidin har kalas. Nå efter det så fråga Julia om jag sku komma till lyan. Först sku jag inga men sen fo jag iallafall. Nå sen så fo vi ti byn också. Jag var hemma där runt kvart före 10. Nu skall jag se på tv och vara på datan och göra allt möjligt.


Nati Nati Toti Goti



M

Av Micaela - 6 mars 2009 14:05

Hej alla!


Äntligen FREDAG! På jumppan så hade vi både kiva och tråk. Nu väntar jag på att bykmaskinen skall bli färdig medan jag lite funderar på vad jag skall baka ikväll inför imorgon. Min lille brorsa skall fira sitt 12-års kalas imorgon så såklart att jag hamnar och baka=). Nå det är inte så farligt. Jag skulle ju kunna fråga sunnan om hon kommer till lyan ikväll. Men jag stannar nog hemma och tar det lungt tror jag. Nu sitter jag med våta flätor i vardagsrummet och väntar på att mamma skall komma hem.



M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Ovido - Quiz & Flashcards