Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Micaela - 7 mars 2009 21:23

Hej alla!


Här kommer min slut dag. Just nu sitter jag i sängen och tittar på tv. Jag vet inte riktigt vad jag skall göra just nu för jag har ganska så tråkigt men nog hittar man alltid något att spela på nätet eller något annat. Jag är ganska så trött men ändå tänker jag hållas vaken ännu ganska så länge. Mamma kommer hit och sover med mig inattm för jag har en bredsäng medan hon bara har en enkel.



M

Av Micaela - 7 mars 2009 15:19

Hej alla!


Nu är min bror och hans gäster ute och leker snöbolls krig. Så himla sköönt alltså. Nu när dom är ute på gården så kan jag själv sätta mig vid datorn och koppla av en liten stund iallafall. Jag har inte så mycket att göra men det här räcker bra. Jag måste ha krafter att se på tv ikväll. Det gick väldigt livat till här när dom var inne. 8 vilda pojkar i en liten lägenhet är det värsta som finns kan jag säga. Om era lill brorsor har kalas med 8 andra vilda 11/12 åringar så sov en ordentlig natt före! Det behövs massor med krafter för att orka med dem kan jag säga till er. Ska ta det lungt nu!



M

Av Micaela - 7 mars 2009 08:41

Godmorgon alla!


Nu sitter jag och dricker morgon kaffe med mjölk och mycki socker i. Jag brukar inte göra det men nu gör jag det iallafall^^. Idag ska lill brorsan ha kalas och jag som är jätte trött kommer knappt att orka med det. Det skulle vara bra om man skulle kunna dricka någon energi dricka nu men alla såna smakar skit. Mamma är ute och går och jag har vävat ihop en fyllkaka som jag har i ugnen nu. Den skall också dekoreras. Jag var vaken till klockan 1 igår som jag inte bordat för jag vaknade klockan 8. *Grrr*. Nå nu vet jag inte vad jag alls skall göra så jag får väl börja fundera på Kristians kalas nu också. Jag hoppas att jag skall bli piggare nu. Annars får jag hitta på nån annan lösning.


M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Ovido - Quiz & Flashcards