Alla inlägg under maj 2010

Av Micaela - 23 maj 2010 14:03

Hejsan :)!


Nu ha jag ändra min blogg och enligt mej så blev den att se bättre ut och lättare att fatta (:. Om ni går längre ner och tittar på vänstra spalten så längst ner så ser ni att jag har en GÄSTBOK och dit får man jätte gärna skriva nu och då!


Min ridning gick jätte bra och snart ska jag fara till kyrkan om 3 timmar. Egentligen till församlinghemme men där är kyrka så. Min pojkvän fo in till stan så får se nu va jag ska hitta på att göra medan han nu e där och gör va han nu gör me nån kaveri (:!


Kram

Av Micaela - 23 maj 2010 09:48

Hejsan :)!


Idga tänkte jag att kyrkan börja 11 så jag vakna 10 medså börjar den först 18.00 Men nu tänker jag ta och fara och rida, tyvärr så har jag inga nån bild nästan på mej och Pontus på datorn men i sommar tänkte jag ta med min gulliga pojkvän lite och försöka övertala honom att ta lite bilder på mej och Pontus om han är villig att komma med och cykla när jag rider och de hoppas jag att han e :P.


Kram

Av Micaela - 22 maj 2010 21:10

Hejsan :)!


STAFETTKARNEVAL, STAFETTKARNEVAL, STAFETTKARNEVAL, STAFETTKARNEVAL!

Idag va de stafettkarnevalen i Ahlberga, Esbo som gällde och de va skit kul! Vi kom såklart sist i 18x80m tjejer men de gjorde vi med STIL och FIILIS! Vi va så duktiga när vi INGA tappa pinnen! De va min första stafettkarneval och jag va närvös så shäääätän!! Men de gick bra för de och jag e jätte nöjd över vårt fins lag som gjorde de till en jättebra lagsport :)!

Imorgon ska jag till kyrkan :'/! Men de e sista gånger <333 :))))!


Kram

Av Micaela - 21 maj 2010 15:11

Hejj :)!


Idag va de en helt normal skoldag i skolan och fick sluta redan halv 2 eftersom vi tjejer från Högstadiet nästan alla ska imorgon till Ahlberga och springa på stafettkarnevalen masstafetten 18x80meter. De ska bli jätte roligt tycker jag för jag ha ALDRIG förr sprungi på stafettkarnevalen. Jag ha städa rumme idag så nu ser de faktiskt ut som ett rum och inga som en soptipp *hihi*! Nästa veckoslut så får jag min 120cm säng :))! Och så e de konfirmationen, REDAN??? Vi börja ju just gå i skriban juh!

Får se va man hittar på idag då. Far kanske ut på byn senare mn får se va de blir :)


Kram

Av Micaela - 20 maj 2010 20:39

Hejsan :/!


Jag ha berätta att min mamma vari mycki sjuk och ett tag var hon bättre men nu mår hon jätte dåligt igen! VITTUS VITTU!!! Jag hatar mitt liv!

Av Micaela - 15 maj 2010 21:28

Hejsan :)!


Idag när jag va i Björneborg så skicka mamma och sa att Mortaza får komma i sommar för mamma had prata me hon som tar hand om honom och hon sa att de va jätte okej att han kommer så nu e jag jätte överglad :))!


Ni kanske undrar varför jag va i Björneborg och de va för att jag va som hästskötare till 2 hästar som tävlade i dressyr idag. De va jätte roligt FAST det var +30¤ varmt och solen lyste hela tiden så nu e jag liksom "smått" röd på kroppen. Jag lyckades igen en gång bränna mina axlar och bröstkorgen och övredelen av ryggen SVIN RÖD! Axlarna är värst som alltid för mej och dom e nog så sjuka uta H*****E! Men roligt hade jag för de fast man satt 3 timmar i bil, var där sådär 3 timmar och 3 timmar tillbaka i bil :P.

Nu ska jag vänta på att mitt gulle <3 loggar in på msn så jag får se honom före jag somnar så sover jag mycket bättre.

Aijoo, vi ha skaffa en säng till mej som e 1,20 bred och vi får den den 29.5 dan före min konfirmation och den skaffa vi endast för att Mortaza och jag ska få sova i den eftersom den var gratis ändå :). (Jag minns inga om jag berätta d lr inga :P)


Kram

Av Micaela - 13 maj 2010 16:20

Hejsan :)!


Igår for jag till pappa eftersom jag skulle fara idag till Norrskata endast för att gå i kyrkan och sedan äta lite. Norrskata är en ö som tillhör Korpo och dit måste man åka 15 minuter med en färja från ett ställe i Korpo som heter Galtby. Från Galtby kan man också åka till Åland med en mindre båt.

Idag när jag kom hem så satte jag mej i solen och solade en timme med mamma och de va jätte roligt plus att man faktiskt blev lite brun också kan jag säga ;).

Jag har just varit och äta och imorgon skall man till skolan och ha stafett träning för nästa vecka e de stafettkarneval O.o


Kram

Av Micaela - 9 maj 2010 20:44

Hejsan :/!

Min mamma mår jätte dåligt och har sovit snart i en timme redan för hon ha spytt flera tals med gånger idag för att hon åt lite gröt :@. Jag börjar bli leid på allt de här och jag vill att allt snart e som vanligt utan att nån e sjuk och mår skit hos oss. Imorgon ska mamma till läkaren och pappa kommer hit till oss och e här med oss så att jag inga behöv göra allt.

Nu ska jag och kristian fortsätta se på film.

Kram

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Ovido - Quiz & Flashcards